Тренінг «Дизайн сервісу в проектах громадського здоров’я»

В рамках реалізації складової частини Проект USAID HealthLink, команда Українського ресурсного центру в Донецькій області пройшла тренінг «Дизайн сервісу в проектах громадського здоров’я» щодо побудови Customer Journey Mapping, згідно каскаду послуг в межах проекту.

Customer Journey Map (в перекладі – карта шляху клієнта) – це графічне представлення точок контакту користувача з компанією з моменту першого дотику.

Customer Journey Map (CJM) простими словами – це методологія розвитку продукту чи послуг, яка візуально відображається як карта, на якій представлені різні варіанти шляхів клієнта.

Як зазначає тренер Виталий Захарчук “CJM дозволяє від імені клієнта об’єктивно проаналізувати досвід взаємодії з продуктом чи послугою, зафіксувати і усунути виникаючі бар’єри, запропонувати рекомендації щодо поліпшення продукту. Це must-have інструмент, якщо ви прагнете у своїй діяльності охопити потенційних клієнтів шляхом задоволення їх потреб.

Соціальні працівники, медичні провайдери та медичні координатори будували карту клієнта, оцінюючі емоції клієнта, його мотивацію та бар’єри. Тренінг об’єднав у собі знання з маркетингу, психології, економіки, дизайну, соціальної роботи та був направлений на пошук оптимальних шляхів залучення та подальшої роботи з клієнтом в межах проекту.